Cum functioneaza?

Cum il administrez

Ai mai multe variante prin care poti sa iti gestionezi cardul de cumparaturi

Aplicatia BT Pay

  • Vezi in timp real cati bani si cate puncte mai ai pe cardul de cumparaturi si istoricul tranzactiilor efectuate cu cardul de cumparaturi, precum si gruparea acestora pe domenii.
  • Vezi cat ai de platit - suma minima sau maxima, precum si cat ai depus pana la zi.
  • Poti alege ca in fiecare luna, la data scadentei (25 a fiecarei luni) sa se faca plata automata (minima sau maxima).
  • Poti alege sa efectuezi oricand, pana la data scadentei, suma minima sau maxima de plata, din oricare din cardurile adaugate in BT Pay.
  • Poti sa platesti cu telefonul, direct de pe cardul tau inrolat in aplicatie.

Ce ai de facut:

  1. Descarci gratuit aplicatia din Google Play Store sau App Store
  2. Inrolezi cardul de cumparaturi in aplicatie

Descarca gratuit aplicatia

 

Aplicatia BT24

Aplicatia BT24

Vezi in timp real cati bani si cate puncte mai ai pe cardul de cumparaturi si istoricul tranzactiilor efectuate cu cardul de cumparaturi

  • Vezi cat ai de platit – suma minima sau maxima, precum si cat ai depus pana la zi
  • Poti alege sa efectuezi transfer din contul tau curent pentru a plati obligatia de plata
  • Poti accesa extrasul de cont

Ce ai de facut:

Daca nu ai BT24, vino in orice unitate BT si solicita activarea serviciului!

Livia de la BT

Livia de la BT

Robotul Livia de la BT iti ofera gratuit prin Facebook Messenger, Skype sau telefon informatii despre:

  • Cati bani si puncte mai ai pe cardul de cumparaturi
  • IBAN-ul contului aferent cardului de cumparaturi
  • Sumele de plata pentru cardul de credit, si cat ai depus pana la zi

Ce ai de facut:

  • Prin Facebook: da like paginii Livia de la BT → Messenger → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
  • Prin Skype: se adauga in lista de contacte → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
  • Prin telefon: suna la call center BT, asculta mesajul de intampinare si selecteaza tasta 0. Numerele de telefon sunt acestea: 0264 308 028, *8028. Cand o suni pentru prima oara pe Livia, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand iei legatura cu ea.