1

Cum il administrez

Ai mai multe variante prin care poti sa iti gestionezi cardul de cumparaturi

Aplicatia BT Pay

  • Vezi in timp real cati bani si cate puncte mai ai pe cardul de cumparaturi si istoricul tranzactiilor efectuate cu cardul de cumparaturi, precum si gruparea acestora pe domenii.
  • Vezi cat ai de platit - suma minima sau maxima, precum si cat ai depus pana la zi.
  • Poti alege ca in fiecare luna, la data scadentei (25 a fiecarei luni) sa se faca plata automata (minima sau maxima).
  • Poti alege sa efectuezi oricand, pana la data scadentei, suma minima sau maxima de plata, din oricare din cardurile adaugate in BT Pay.
  • Poti sa platesti cu telefonul, direct de pe cardul tau inrolat in aplicatie.

Ce ai de facut:

  1. Descarci gratuit aplicatia din Google Play Store sau App Store
  2. Inrolezi cardul de cumparaturi in aplicatie

Descarca gratuit aplicatia

 

2

Aplicatia BT24

Vezi in timp real cati bani si cate puncte mai ai pe cardul de cumparaturi si istoricul tranzactiilor efectuate cu cardul de cumparaturi.

  • Vezi cat ai de platit – suma minima sau maxima, precum si cat ai depus pana la zi
  • Poti alege sa efectuezi transfer din contul tau curent pentru a plati obligatia de plata
  • Poti accesa extrasul de cont

Ce ai de facut:

Daca nu ai BT24, vino in orice unitate BT si solicita activarea serviciului!

3

Livia de la BT

Robotul Livia de la BT iti ofera gratuit prin Facebook Messenger, Skype sau telefon informatii despre:

  • Cati bani si puncte mai ai pe cardul de cumparaturi
  • IBAN-ul contului aferent cardului de cumparaturi
  • Sumele de plata pentru cardul de credit, si cat ai depus pana la zi

Ce ai de facut:

  • Prin Facebook: da like paginii Livia de la BT → Messenger → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
  • Prin Skype: se adauga in lista de contacte → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
  • Prin telefon: suna la call center BT, asculta mesajul de intampinare si selecteaza tasta 0. Numerele de telefon sunt acestea: 0264 308 028, *8028. Cand o suni pentru prima oara pe Livia, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand iei legatura cu ea.